Friday, December 26, 2008

Dah Submit ...

Alhamdulillah ... akhirnya aku dah berjaya menyiapkan penulisan tesis PhD ku.

Alhamdulillah juga diberikan ilham padaku untuk mengarang ayat-ayat teknikal untuk penulisan ini. Semuanya dengan izinMu Ya Allah.

Bagai lintang pukang hidupku waktu nak menyiapkan tesis tu. Alhamdulillah anak-anak ada di kampung. Dapur memang tak berasap langsung selama seminggu. Orang kata duduk berdua macam honeymoon ... sorry .... masing-masing extremely busy. My husband pun balik kerja after 9pm. Aku sendiri pun balik lepas maghrib.

Apa-apa pun, kini cabaran peringkat kedua bermula. Nak buat persediaan untuk VIVA ----------- SERAMnya ...........

Ya Allah berilah kepetahan lidah untuk berkata-kata, dan permudahkan lah urusanku.

Amin.

No comments:

Post a Comment